• امکانات وبلاگ

    ورود اعضا:

    نام :
    وب :
    پیام :
    2+2=:
    (Refresh)

    <-PollName->

    <-PollItems->

    خبرنامه وب سایت:





    آمار وب سایت:
     

    بازدید امروز : 2
    بازدید دیروز : 9
    بازدید هفته : 95
    بازدید ماه : 555
    بازدید کل : 87348
    تعداد مطالب : 55
    تعداد نظرات : 90
    تعداد آنلاین : 1

    f

    طراح قالب صفحه اول

  • طراح قالب: N E G A S H . I R

    ارائه کننده متفاوت ترين قالب ها براي سرويس هاي وبلاگدهي فارسي

    صفحه اول

  • نوشته هاي من

    نوشته شده توسط  zeal  |  چهار شنبه 9 اسفند 1391  ساعت 12:8 

    musavi-ashjari

    یک روز قبل از سفر استقلال به قطر پذیرای حسن اشجاری و ایمان موسوی بودیم. هرگز فکر نمی کردیم اشجاری این همه باتجربه و پخته باشد که ایمان موسوی جوان و کم تجربه را به دست او بسپاریم و ازش بخواهیم این بازیکن بی روحیه از نیمکت نشینی را حمایت کند. [...]

    نوشته شده توسط  zeal  |  چهار شنبه 9 اسفند 1391  ساعت 12:7 

    roya3

    اختصاصی آبیته- لیگ ایران لیگ عجیبی است. در همه لیگهای معتبر اروپایی هیجان بازی ها به رقابت تیمهای صدر و قعر جدول بستگی دارد اما، در ایران این رقابت تیمهای میانه جدول در خارج از میدان است که حرف اول را میزند! اینجا ایران است لیگ حاشیه ها!

    کافیست عملکرد دو تیم بزرگ ایران را در ۱۱ دوره لیگ برتر، با هم مقایسه کنید. نتایج کاملا مشخص است و نیاز نیست سخنی اضافه بگوییم. استقلال تهران با فاصله نسبت به رقیب دیرینه در صدر قرار دارد. اکثر فصلها در کورس قهرمانی بوده و هوادارانش به مقامی جز قهرمانی راضی نیستند. در مقابل پرسپولیس را می بینیم که همین فصل هوادارانش صعود تیمشان به جمع تیمهای نیمه بالای جدول را جشن میگیرند. قهرمانی آرزویی بیش نیست و به امید کسب سهمیه آسیایی در لیگ حضور دارند. گذشته از این، افتخارات این تیم محدود میشود به ۶ گل زده به حریف دیرینه و بردی که بیشتر به خاطر سهل انگاری آبیها بود نه لیاقت قرمزها. گویی پیکان تهران توانسته باشد بارسلونا را ۶ تایی کند و تا ابد از این نتیجه به عنوان یک افتخار یاد کند! آسیا هم که برای این تیم سقف آرزو گشته است!

    اینجاست که حاشیه حرف اول و آخر را می زند. محمد رویانیان آستین ها را بالا زده تا تیمش را خارج از میدان بازی به این سهمیه برساند.
    برمی گردیم به دربی برگشت. پیش از آغاز بازی نباید فراموش کنیم جایگاه دو تیم پر هوادار در جدول چگونه است. استقلال صدرنشین جدول است. استقلال استقلال است و با تمام ناملایماتی که بی مهرانه به این تیم می شود پیش می رود و به تنهایی پرچم فوتبال ایران را در آسیا بالا نگه داشته است.

    در مقابل قرمزهایی هستند که جایگاهشان ۱۱ ام جدول است و با سقوط فاصله چندانی ندارند. مدیر عامل جدید این تیم با شکستن رکورد هزینه در خرید نقل و انتقالات همه ستاره های لیگ را خرید و به هوادارنش وعده قهرمانی داد.
    چند روز قبل از دربی سایت هواداران این تیم جوسازی علیه داور را آغاز میکند. مدیرعامل به این جوسازی ها دامن می زند و هواداران تیمشان جوگیر میشوند! گویا رویانیان خوب دریافته است چگونه باید افتضاح امسال را به همه نسبت دهد جز تیم خودش و شخص آقای رویانیان!

    بازی آغاز می شود و دربی کسل کننده تر از همیشه به پایان میرسد. سانترهای بی هدف و شوتهای بی ارزش ماحصل این بازیست اما، آیا با شوت و سانتر میشود محبوبیت کسب کرد؟ داوری قسمت مورد علاقه رویانیان از دربی امسال است.

    دو صحنه مشکوک به پنالتی که تعداد زیادی از کارشناسان هم آن را رد کردند پیراهن عثمانی شد برای باشگاهی که نتیجه نمیگیرد. زمین و زمان متهم شدند که بالا دستیها میخواهند “استقلال” نتیجه بگیرد !

    اما آیا این پرسپولیس همان پرسپولیس نیست که در مقابل صبا از اشتباهات داوری به بهترین نحو ممکن سود برد؟
    آیا این پرسپولیس همانی نیست که در بازی رفت اش مقابل گهر، گل زیبای محمد پروین توسط داور پذیرفته نشد؟
    آیا در بازی برگشت با همین تیم گهر، گل مردود نوروزی مورد پذیرش داور واقع نشد و آنها ۳ امتیاز با همین اشتباهات داوری گرفتند؟

    چگونه است که اشتباهات داوری به نفع این تیم صرفا “اشتباه داوریست” اما وقتی به ضررشان است، تبانی است و مافیا جهت قهرمان کردن استقلال و یا ضایع کردن حق پرسپولیس؟
    جز این است که مصلحت حفظ سمت در این باشگاه وابسته به این جوسازی هاست؟
    پس از بازی با آلومنیوم هم فاز جدید اعتراضات رویانیان با نام کنار کشیدن از لیگ آغاز شد. گویا تاریخ این باشگاه با قهر کردن ها و ترک میدان ها گره خورده است.

    بازیهای ضعیف و نتایج ضعیف تر پرسپولیس مدل ۹۱ نشان از شکست همه جانبه رویانیان دارد. هزینه های چند ده میلیاردی این تیم هم بنا به توجیه همین نتایج انجام شد. گرچه همه می دانیم حتی یک ریال از بیت المال خرج نشد و همه از عایدات ترانسفر حقیقی به عنوان دروازه بان سکو نشین روبین کازان بوده است!
    حال که نتایج این تیم آنچه که باید میشد، نشده است این سخنان به زبان رانده میشود.

    جناب آقای رویانیان!
    شما در طی مدت تقریبی یک سال گذشته که مدیر عامل پرسپولیس بوده اید بارها اقدام به استعفا کرده اید و دلیل خود را مافیای فوتبال بیان نموده اید. انگار این استعفاهای سریالی پایانی ندارند و در مدت باقیمانده بارها و بارها شاهد این ماجرا خواهیم بود مرحله جدید از آغاز جوسازی های شما هم کنار کشیدن از لیگ است! گویی پس از یک سال و نیم حضور در فوتبال به خوبی فهمیده اید که تیمتان حرفی برای گفتن در مستطیل سبز ندارد و باید با روشهایی جز فوتبال به فکر کسب نتیجه باشید.

    اگر مردانگی دارید، مثل مرد در فوتبال بمانید و بجنگید و تیمی بسازید که همه امیدش برای پیروزی ، یک صحنه پنالتی نصفه و نیمه یا دو موقعیت آفساید ده درصدی نباشد! یا از این فوتبال کنار بکشید و بیش از این فضای مسموم فوتبال را مسموم تر نکنید.
    این عرصه به مدیران لایق و توانا و استوار نیازمند است، نه کسانی که همچو کودکان خردسال با هر اتفاقی بانگ قهر سر داده و آغوش مادرشان را طلب می کنند.

    نوشته شده توسط  zeal  |  شنبه 5 اسفند 1391  ساعت 21:1 

    رویانیان

    - رویانیان: در حال حاضر دغدغه اصلی ما … .
    الف. ماندن در لیگ برتر است!
    ب. دادن سهمیه بنزین نوروزی به بازیکنانمان است!
    ج. پاس کردن چک بازیکنانمان است!
    د. تبادل دانش با باشگاه رئال مادرید‌ است.

    ۲- رویانیان: زمانی که دلار ارزان شد … .
    الف. با بر و بچ پرسپولیس یک اردوی اون ور آبی می ریم!
    ب. یکم دلار می خریم نگه می داریم تا دوباره وقتی گرون شد بفروشیمش و پول بازیکنامون رو بدیم!
    ج. اگه قسطی بدن؛ کریستین رونالدو رو واسه پرسپولیس می خرم!
    د. با رئال بازی می‌کنیم!

    ۳- رویانیان: … بدسلیقه هستند.
    الف. اون هایی که کله پاچه دوست ندارن،
    ب. طرفداران محسن چاوشی،
    ج. هوادارن تیم مالدیو(!)
    د. هواداران بارسلونا

    ۴- رویانیان: … در ایران ۲۰ _ ۳۰ میلیون هوادار دارد.
    الف. مالدیو(!)
    ب. فرنود(!)
    ج. چلو کباب
    د. رئال مادرید

    ۵- رویانیان: … .
    الف. شوخی می کنی؟! رئال رو ببریم؟! … مگه من همسن تو هستم؟! برو با هم همسن خودت شوخی کن!
    ب. اگر در خواب با رئال بازی کنیم؛ رئال را می بریم!
    ج. اینم سئوال پرسیدن داره! مطمئا رئال را می بریم!
    د. مثل بازی با سپاهان باشیم‌، رئال را می‌بریم!

    ۶- رویانیان گفت: “به موضوعات تشریفاتی فکر نمی‌کنم.”؛ به نظر شما منظورش چه موضوعاتی بوده است؟!
    الف. هر موضوعی که مربوط به لیگ برتر ایران باشد؛ زیرا ایشان کلا دغدغه اصلی یشان تبادل دانش با رئال مادرید و اینطور چیزهاست!
    ب. موضوع بی اهمیتی همچون قهرمانی در لیگ برتر یا جام حذفی!
    ج. کلیه اتفاقات و صحبت هایی که در برنامه ۹۰ اتفاق می افته!
    د. اینکه مربی پرسپولیس کی باشه، کی نباشه و … .

    ۷- رویانیان: در دور رفت ۹۰ دقیقه به بنگر فحاشی کردند که آن حرکت بی‌پاسخ ماند، در بازی برگشت هم این اتفاق ۹۰ دقیقه دنبال شد که باز هم بدون پاسخ ماند.
    الف. پس اون انگشت ها چی بود؟!
    ب. اون انگشت ها اگه پاسخ نبودن، پس پاسخ می تونسته چی باشه!
    ج. حالا پاسخ تستی بود یا تشریحی؟!
    د. شاید نمره منفی داشته ، واسه همون چون مطمئن نبودن، بدون پاسخ گذاشتنش!

    توضیح ضروری: در ۵سئوال ابتدایی پاسخ صحیح گزینه “دال” می باشد و پاسخ صحیح سئوالات ۶ و ۷ را خودمان هم نمی دانیم! شما می دانید؟!

    نوشته شده توسط  zeal  |  سه شنبه 1 اسفند 1391  ساعت 15:33 

    Fabio Janvario - Copy

    فابیو جانواریو ، هافبک سابق استقلال در حالی که این روزها در کشورش دوران درمانی خود را سپری می کند.روی صفحه شخصی اش در فیسبوک در خصوص آخرین وضعیت خود نوشت : هر روز بهتر و بیشتر از قبل تمریناتم را دنبال می کنم و خوشحالم که میتوانم دوباره با فوتبال باشم.

    نوشته شده توسط  zeal  |  سه شنبه 1 اسفند 1391  ساعت 15:30 

    esteghlal vs fajr

    با برد سپاهان در بازی عقب افتاده و همچنین برگزاری بازی استقلال و فجر به عنوان اولین بازی هفته ی بیست و ششم و عدم آگاهی استقلال نسبت به سایر نتایج این هفته استقلال برای حفظ صدرنشینی اش چاره ای جز برد در برابر فجر نداشت. فجر سپاسی نیز که فصل را خوب شروع کرده بود ولی با افت نتیجه باز هم خود را در معرض خطر می دید آمده بود تا با این امتیاز خانگی کمی وضعیت خود را در جدول رده بندی بهبود بخشد.
    در نیمه ی اول بازی فجر تیم برتر میدان بود. نبود یک بازیکن قدرتی که قدرت تخریبی داشته باشد و بتواند با قدرت بدنی خود مقداری از بار هجومی تیم حریف را بکاهد بسیار مشهود بود و این بازیکن کسی نبود جز جی لوئید ساموئل. بیک زاده نیز مانند بازی قبل بازی ضعیفی را از خود به نمایش گذاشت و باز هم باید شاهد موج نگرانی نسبت به فیکس بازی کردن این بازیکن باشیم. ولی پنالتی استقلال همه چیز را به نفع این تیم برگرداند. پنالتی که بر روی سیاوش اکبرپور انجام و با ضربه ی جواد نکونام تبدیل به گل شد.
    اما نکونام نه در نیمه ی اول و نه در نیمه ی دوم آن پویایی لازم را نداشت. این سوال برای بسیاری از طرفداران پیش آمده است که چگونه می شود نکونامی که در بازی های ملی در همه ی نقاط زمین خودنمایی می کند در استقلال نمی تواند آن بازده مورد انتظار را داشته باشد. نکونام بجز ضربه ی پنالتی در بازی دیروز محو بود و از بازیکنی در این سطح بازی به مراتب بهتری انتظار می رود.
    اما نیمه ی دوم بازی آبستن حوادث بسیاری برای استقلال بود. قلعه نویی در همان ابتدای نیمه دوم ساموئل را بجای عباس محمدرضایی وارد زمین بازی کرد. با ورود ساموئل مشکلات تا حدود زیادی رفع شد. فجر نمی خواست این بازی خانگی را ببازد و با گسترده تر شدن دامنه حملات این تیم فضای کافی در اختیار هافبک ها و مهاجم ها قرار گرفت و آن ها هم از این خلاء فضا نهایت بهره را بردند. با حرکت عمقی ساموئل و پاس او به فرزاد حاتمی و ضربه ی زمینی و استادانه ی او اختلاف به دو گل رسید. با این گل شکاف های موجود در خط دفاعی فجر بیشتر شد و این بار با همکاری حاتمی و پاس جباری سیاوش اکبرپور بود که گل سوم را هم به ثمر رساند. مجتبی جباری دیروز روز درخشانی را سپری کرد و نشان داد که اگر روی فرم باشد هیچ کس جلودار او و پاس های زیبایش نخواهد بود. با پاس فوق العاده ی جباری فرزاد حاتمی فرصت را غنیمت شمرد و گل چهارم هم بدین گونه در درون دروازه ی فجر آرام گرفت.
    با این گل دیگر