• امکانات وبلاگ

    ورود اعضا:

    نام :
    وب :
    پیام :
    2+2=:
    (Refresh)

    <-PollName->

    <-PollItems->

    خبرنامه وب سایت:





    آمار وب سایت:
     

    بازدید امروز : 1
    بازدید دیروز : 9
    بازدید هفته : 94
    بازدید ماه : 554
    بازدید کل : 87347
    تعداد مطالب : 55
    تعداد نظرات : 90
    تعداد آنلاین : 1

    f

    طراح قالب صفحه اول

  • طراح قالب: N E G A S H . I R

    ارائه کننده متفاوت ترين قالب ها براي سرويس هاي وبلاگدهي فارسي

    صفحه اول

  • نوشته هاي من

    نوشته شده توسط  zeal  |  شنبه 28 بهمن 1391  ساعت 17:56 

    نوشته شده توسط  zeal  |  سه شنبه 24 بهمن 1391  ساعت 20:47 

    سوال نظرسنجي پيامکي برنامه درخصوص بهترين بازيکن تيم ملي در بازي با لبنان بود.


     


    در ابتداي برنامه نکات و نتايج هفته بيست و پنجم ليگ برتر به نمايش در آمد.


     

    به گزارش باشگاه خبرنگاران، حاشيه هاي قبل از بازي استقلال و راه آهن و اظهارات قلعه نويي عليه فردوسي پور باعث شد مجري برنامه نود در برنامه اين هفته به بررسي اين موضوع بپردازد.

    تماشاگران استقلالي در حرکتي خود جوش در حين برگزاري بازي استقلال و راه آهن عليه فردوسي پور شعار دادند. استقلالي ها شعار مي دادند: عادل دلاله - دشمن استقلاله!

    فتح اله زاده در ارتباطي تلفني با برنامه در خصوص اتفاقات پيش آمده عليه فردوسي پور گفت: براي اولين بار ناراحت هستيد ببين من چي مي کشم، من از طرف هواداران از شما عذر مي خواهم.


     

    فتح اله زاده در ادامه خطاب به فردوسي پور گفت: در انتقادات من صبورم و تنها يک بار با شما درگيري لفظي داشتم. شرايط براي صحبت کردن سخت است.در بازي با راه آهن که تيمي قدرتمند است چند بازيکن ملي پوش را کنار گذاشتيم فقط به خاطر تيم ملي؛ الان هم شرايط سختي داريم و بايد در آسيا بازي کنيم.

    مديرعامل استقلال خاطرنشان کرد: با ليدرها صحبت کرديم و از اين اتفاقات ناراحت هستم. شما بايد به ما کمک کنيد.در اين مدت با همه درگير شدم و از شما توقعم اين است که بعضي چيزها را نديد بگيريد و با توجه به اينکه در جام باشگاه ها بازي داريم توقع حمايت از شما و ساير رسانه ها را داريم.قلعه نويي به شما احترام مي گذارد اما فشار بر روي او بسيار زياد است و همه بايد به ما کمک کنند و باز هم از شما عذرخواهي مي کنم.اگر ما يک مربي خارجي را دوست داريم اشکالي ندارد اما نبايد به ناحق به قلعه نويي بتازيم.

    فردوسي پور نيز در جواب فتح اله زاده گفت: من از کجا مي دانستم اين اتفاقات در جريان بازي دوستانه استقلال و پيکان مي افتد ولي اگر چنين اتفاقي براي هر کسي حتي يحيي گل محمدي بيافتد آنرا بازتاب مي دهيم.



    ابراهيم ميرزابيگي پيشکسوت داوري فوتبال کشورمان، کارشناس مسائل داوري برنامه نود بود.


     

    علي دايي در خصوص اظهارات ميرزابيگي که عنوان کرده بود " برخي از مربيان از داوران طلبکار هستند" گفت: برخورد داوران در زمين را ببينيد آنها طلبکار تر از ما هستند. من از شما سوال دارم، چگونه است که شما در جريان بازي ما مقابل استقلال عنوان مي کنيد "زارعي روي بازيکن استقلال خطا مي کند" اما حرکت بازيکن استقلال روي محمد نوري در بازي پرسپوليس و استقلال خطا نبود؟ مگر قانون يکي نيست؟ نمي شود که هرگونه که خودمان خواستيم قانون را تفسير کنيم. ابتدا به جمع بندي برسيد بعد نظر بدهد.

    دايي در ادامه گفت: چرا غلامپور اخطار گرفت؟ چه اتفاقي افتاد که داور روي ساموئل خطا گرفت و غلامپور اخراج شد؟ حرکت عمران زاده کارت قرمز مستقيم داشت ولي به آنها کارت نمي داد، اگر داور در ابتداي بازي به صادقي کارت مي داد ديگر اين بازيکن تا آخر بازي احتياط مي کرد اما به فرهاد مجيدي بي مورد کارت داد. نمي دانم نيوتن چگونه اين برآيند نيروها را تفسير کرده که يکجا نيروي بيش از اندازه مي شود ولي يکجا نيرو کمتر است!

    ابراهيم ميرزابيگي در پاسخ به صحبتهاي دايي گفت: من نگفتم مربيان از بازيکنان طلبکار هستند يا بلعکس اتفاقا داوران ما قشر بسيار شريف و محترمي هستند و بايد به آنها احترام گذاشت.

    دايي: همه مي گويند داور اشتباه آشکار نکرد، اما داور خيلي راحت مي تواند با سوت هاي اشتباهي که مي زند جريان بازي را عوض کند. اگر قانون است بايد همه جا يکسان باشد شايد سليقه داوران متفاوت باشد اما قانون در همه جا يکي است.

    فردوسي پور: اگر همين صحنه روي بازيکن شما و در محوطه جريمه استقلال اتفاق مي افتاد نمي گفتيد پنالتي است؟

    دايي: خداوکيلي نه! ترکي در بازي ما با نفت تهران به راحتي بازيکن ما را با دو کارت زرد جريمه و اخراج کرد اما در بازي با استقلال به خطاهاي بازيکنان استقلال کارت نمي داد.

    فردوسي پور: پس از بازي شما مقابل استقلال محمدي در تمرين تيم شرکت نکرده و گويا شما وي را حضور در تمرينات منع کرديد.

    دايي: اگر قرار است کسي به تمرين نيايد بايد با خود من هماهنگ کند محمدي در اين فصل چند بار اين کار را کرده و از خود من اجازه گرفته اما بعد از بازي با استقلال اين کار را نکرد و حتي مي توانست از طريق اس ام اس به من اعلام کند که در تمرين حضور نمي يابد.

    فردوسي پور: در مراسم گلريزان فدراسيون زورخانه اي که روز سه شنبه برگزار شد پس از حضور رويانيان در مراسم آنجا را ترک کرديد.

    دايي: به دعوت فدراسيون زورخانه اي رفتم؛ رويانيان که به آنجا آمد به دليل اينکه زورخانه جاي پهلوانان و مردان است من از آنجا آمدم بيرون، من هيچگاه با کساني که بخواهند آبروي من را ببرند رابطه اي برقرار نمي کنم.

    ماجدي سرپرست تيم استقلال نيز در پاسخ به صحبتهاي دايي گفت: ساموئل بعد از دريبل زدن چند بازيکن صاحب توپ بود و مي توانست با يک پاس تيم را در موقعيت گل قرار دهد. اکنون اين برنامه و اعتراض ها به داوران از طرف سرپرستان هجمه اي است که عليه تيم استقلال ايجاد شده است.

     

    نوشته شده توسط  zeal  |  سه شنبه 24 بهمن 1391  ساعت 20:43 

    نوشته شده توسط  zeal  |  سه شنبه 24 بهمن 1391  ساعت 16:46 

    matlab amir

    مربیان قهرمان دنیا شبیه سازی شده هستند . . . !

    – می گویند امیر قلعه نویی متفاوت است.سخت گیر است.جنگو است و از هیچ نکته ای نمی گذرد.بدون آنکه قضاوت کنیم می رویم به سراغ نمونه های اروپایی و آمریکای جنوبی !

    در واقع اینگونه می نویسیم.

    خصایص امیر اردشیر قلعه نویی شبیه سازی صرف است از همه آنها که قهرمان شده اند ! همین چند هفته قبل مورینیو با یک خبرنگار در رختکن رئال مادرید بگومگوی سختی داشت و او و روزنامه اش را ناچیز و نوشته هایش را بی ارزش خواند!

    قضاوت نمی کنیم،درست و غلطش را این مقال در نظر نمی گیریم و فقط به شباهت ها می پردازیم.

    سرآلکس فرگوسن،دیود بکهام را با لنگه کفش زد تا پسر محبوب جزیره و شاید یکی از ۳٫۴ محبوب دنیا از تیمش کنار بگذارد!

    اسکولاری گوش بازیکن حریف را پیچاند و مشت به سمت او حواله کرد!

    تراپا تونی برای آنکه داور را تحت تاثیر قرار دهد نیمکت ذخیره ها به کتک گرفت!

    و امیر قلعه نویی هم یکی هست ، مثل همه اینها . همه اینها که مردان بزرگ و افتخار آفرینی در عرصه فوتبال هستند و جزو ستاره های موفق به شمار می روند!

    اینه جملگی پرانرژی تر از دیگران به شمار می روند و موثرتر هستند،آنها در تیم خودشان حرف اول و آخر را می زنند و ستاره تر از آنها وجود ندارد حتی در جنجال !

    اینها را نوشتیم تا به این نقطه برسیم که : درست یا غلط،موافق یا مخالف،در هر دو صورت امیر قلعه نویی به دلیل وجود همین کاراکتر شخصیتی که شبیه به همه قهرمان های این عرصه است تاکنون قهرمان و موفق بوده است!

    پرتاب لنگه کفش فرگوسن غلط بود،مشت اسکولاری به صورت حریف هم ایضا،همچنین حرکات عمو تراپ!اما اینها با همین نوع نپرش و همین تمامیت خواهی و سیبل شدن هاست که قهرمان هستند!همین و بس!

    ستاره ها در زمین می دوند اما مورینیو روی نیمکت از همه ستاره تر است.دوربین کُش است و بحث برانگیر،شادی گلش از همه بیشتر به چشم می آید وقتی با کت و شلوار روی چمن سرسره بازی می کند!

    در واقع قهرمان ها همه می خواهند همه چیز را تحت کنترل بگیرند و امیرقلعه نویی هم ایضا!

    این همان نقطه ای است که بدون قضاوت به آن نگاه می کنیم.صرف نظر از از دعوا بر صحیح و غلط بودن ماجرا اما ، امیر اردشیر قلعه نویی ملقب به ژنرال،مثل آقای خاص،مثل فیل بزرگ،مثل سرآلکس،مثل عموتراب جریان ساز است و خودش ماجراها را تولید و نهایتا کنترل می کند.او ترس ندارد شاید حتی برخی مواقع با علم به حاشیه ها آنها را تولید می کند تا حاشیه ها تحت نظر خودش باشد و نه سازه دست دیگران .

    امیر اردشیر باهوش است،فوق العاده باهوش،به تمیش نگاه کنید ، جنجال ها جای دیگری است و تیم در آرامش کامل جلو می رود !

    بله امیر مثل همه مربیان موفق دنیا غیر قابل پیش بنیی است.او راه و چاه خودش را می شناسد و طبق همان نقشه در راهی که می شناسد قدم می زند،همین !

     

    نوشته شده توسط  zeal  |  سه شنبه 24 بهمن 1391  ساعت 16:41 

    tamrin

    به نقل از خبرگزاری فارس، تیم استقلال در ادامه روند آماده‌سازی خود از ساعت ۱۵ امروز در کمپ زنده‌یاد حجازی تمرینات خود را پیگیری کرد. در تمرین امروز آبی‌پوشان هیچ بازیکنی غایب نبود و فرزاد حاتمی، خسرو حیدری و مجتبی جباری که روز گذشته غایب بودند به جمع دیگر بازیکنان اضافه شدند.

    همچنین امیر قلعه‌نویی نیز با پوشیدن لباس ورزشی برنامه‌های آماده‌سازی استقلال را عهده‌دار شد.

    * قبل از آغاز تمرین امروز گزارشگران تلویزیون برای مصاحبه با امیر قلعه‌نویی به کمپ زنده‌یاد حجازی آمدند که سرمربی تیم استقلال درخواست آنها را رد کرده و برای انجام مصاحبه به آنها پاسخ منفی داد.

    * یکی از خبرنگاران بانوی روزنامه‌های ورزشی کشور در تمرین امروز استقلال حضور داشت و گزارشی از این تمرین تهیه کرد.

    * فرهاد مجیدی در تمرین امروز هم مورد استقبال تماشاگران قرار گرفت و با آنها یک عکس یادگاری می‌انداخت.

    * قبل از اینکه تمرین آبی پوشان آغاز شود سرمربی تیم استقلال از مسئولان خواست تا تنها بازیکنانی که با این تیم قرارداد دارند لباس پوشیده و در کارهای تاکتیکی شرکت کنند.

    * سرمربی تیم استقلال در ابتدای تمرین بازیکنان را دور هم جمع کرده و در خصوص دیدار آینده آبی پوشان مقابل فجر سپاسی با آنها به گفت‌وگو پرداخت.

    * کوچک‌ترین مرد ایران که قبلا در بازی های پرسپولیس حضور پیدا می کرد و خود را به عنوان یک پرسپولیسی معرفی کرده بود امروز امروز در تمرین تیم استقلال حاضر شده و برنامه‌های این تیم را نظاره‌گر شد.

    * مهدی فنونی‌زاده و میرشاد ماجدی به همراه شاهرخ بیانی در کمپ ناصر حجازی حضور داشتند. سرپرست تیم استقلال که روز گذشته از پایان‌نامه خود دفاع کرده بود پس از اخذ مدرک فوق‌لیسانس در بین هواداران، خبرنگاران و بازیکنان شیرینی پخش کرد.

    * دویدن دور زمین، ارسال‌ پاس‌های کوتاه، بازی آقاوسط و فوتبال درون تیمی در دو گروه سبز و نارنجی برنامه‌های اصلی تمرین امروز آبی پوشان بود.

    * سرمربی تیم استقلال با برخی از بازیکنان جوان این تیم مثل بابک جباری، مهدی شیری، میثم جودکی و آرمن طهماسیان به بازی آقاوسط پرداخته و خودش نیز پا به توپ شد. در این بازی هوتن قلعه‌نویی نیز حضور داشت.

    * بازیکنان و کادر فنی تیم استقلال در حاشیه تمرین این تیم به عنوان نتیجه دیدار سپاهان و راه‌آهن بودند.

    * تماشاگران تیم استقلال در خصوص حواشی برنامه ۹۰ در سال گذشته و صحبت‌های سرمربی آبی‌پوشان در نشست خبری و واکنش فتح‌الله‌زاده بحث می‌کردند.

    * در اواخر تمرین بارش باران باعث شد تا کادرفنی و بازیکنان هر چه سریعتر به داخل رختکن بروند و نکته جالب اینجا بود که عمران زاده روی سر خود چتر گذاشت و با آن به زمین رفت.

    * قرار است تمرینات تیم استقلال فردا ساعت ۱۵ پیگیری شود و این تیم ساعت ۱۳:۵۰ دقیقه روز پنجشنبه راهی شیراز شده تا در هتل چمران مستقر شود.

    دیدار تیم‌های فجر سپاسی و استقلال از ساعت ۱۴:۳۰ دقیقه روز جمعه در شیراز برگزار خواهد شد.

    نوشته شده توسط  zeal  |  سه شنبه 24 بهمن 1391  ساعت 16:39 

    mirshad majedi

    سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت:”آقای فتح الله زاده علیه آقای قلعه نوعی موضع نگرفت بلکه بیشتر در مورد باشگاه سخن گفت.”

    به گزارش اوج نیوز،میرشاد ماجدی درباره اظهارات علی فتح الله زاده در برنامه نود اظهار داشت:

    “ایشان به عنوان مدیرعامل باشگاه مسایلی را سبک و سنگین کرد و از جایگاه مدیرعاملی به بیان مسایلی پرداخت که مربوط به باشگاه بود.آقای فتح الله زاده هیچ وقت پشت آقای قلعه نوعی را خالی نمی کند.”

    وی افزود:”موضع گیری آقای قلعه نوعی در مورد برنامه ۹۰ موضع گیری شخصی وی نیست بلکه خیلی از بازیکنان و مربیان هم همین موضع را نسبت به این برنامه دارند.به طور خاص در مورد استقلال ،ما عقیده داریم که این برنامه حقانیت استقلال را زیر سوال می برد.”

    ماجدی در خصوص مسایلی که مدیرعامل استقلال درباره شعار علیه فردوسی پور عنوان کرده،گفت:”ایشان شرایط را طوری دیدند که از آقای فردوسی پور عذرخواهی کنند.مدیرعامل باشگاه هستند و همه مسایل از جمله اتفاقاتی که روی سکوها می افتد نیز توسط وی رصد می شود.”

    نوشته شده توسط  zeal  |  سه شنبه 24 بهمن 1391  ساعت 16:35